Доставляємо найнеобхідніше
для дитини

Напрям дистрибуції RedHead з часткою ринку дитячого харчування 25% є національним лідером цього сегменту.

На ексклюзивних умовах RedHead також представляє світові бренди у категоріях іграшок, дитячої гігієни, меблів та аксесуарів.

Свої лідерські позиції на ринку дистрибуція RedHead («Smarty Family») утримує понад 20 років, охоплюючи всі регіони України.

  • 25%

    національного ринку
    дитячого харчування
    становить обсяг дистрибуції
    RedHead

  • 6 870

    торгових точок
    у покритті RedHead

  • 30

    ексклюзивних
    дитячих брендів

  • 77

    торгових мереж
    у прямому покритті

  • 170

    фахівців
    із продажу
    та мерчандайзерів

Дистрибутивні бренди

Серед брендів, які Smarty Family розповсюджує в Україні — провідні марки різних категорій, як-от Bebi, Heinz, Hame, Similac, "Ненні" (харчування), Bübchen, NUK, Baby-Nova, Avent (дитяча косметика та гігієна); Tolo, Hasbro, Playmobil, Siku, Lena (іграшки), Pali, Bébécar, Trama (меблі та аксесуари).

Символ розвитку напряму
дистрибуції RedHead з 1995 року

Стратегічне партнерство
з провідними компаніями
дитячого ринку

Для співробітників Smarty Family представники ключових брендів дитячих товарів регулярно проводять навчальні семінари та презентації. Зустрічі відбуваються як у головному офісі, так і у філіях. Завдяки такій взаємодії вдається підтримувати високий рівень експертних знань про товари у кожному з територіальних підрозділів дистрибуції RedHead.

Компанії-лідери також запрошують фахівців із продажу Smarty Family долучатися до ознайомлювальних поїздок і тренінгових програм на батьківщині відомих брендів. Перебування в країні виробництва та знайомство з історією брендів сприяє більш глибокому розумінню специфіки кожного з них.

Крім того, керівники та менеджери RedHead відвідують міжнародні заходи та форуми, організовані партнерами корпорації.

Протягом останніх років представники Smarty Family побували в Німеччині, Чехії, Австрії, Словенії, Італії, Іспанії, Фінляндії, Ісландії, Домініканській Республіці на запрошення Baby-Nova, Hamé, Kolinska (Bebi), Nestlé та Raisio.

З деякими вітчизняними та іноземними компаніями RedHead пов'язують багаторічні довірчі відносини на рівні власників. Дружба Владислава Бурди із власниками та CEO компаній Nestlé, Bebi, Hamé, Bübchen, Pali стає запорукою стратегічного партнерства.

Лідери дистрибуції

Структура департаменту національної дистрибуції охоплює відділ продажу, відділ розвитку дистрибуції, відділ маркетингу та відділ забезпечення продажу (фінансово-аналітичний).

У філіях компанії управління продажем здійснюють регіональні менеджери у каналах Retail (General Trade) та VIP.

  • Світлана Євстратова директор департаменту дистрибуції
  • Олексій Кішенко директор із логістики
  • Людмила Сапожнікова Фінансовий директор
  • Костянтин Димов керівник ІТ-відділу
  • Олена Богач керівник HR-відділу
  • Олена Мала Начальник відділу розвитку проєктів в електронній комерції
  • Сергій Васильєв директор департаменту закупівель і просування продукції
  • Юрій Пархомчук заступник директора департаменту дистрибуції з продажу південного та центрального регіонів
  • Тетяна Ландер заступник директора департаменту дистрибуції з продажу східного та західного регіонів
  • Ольга Старущенко керівник відділу продажу київської філії в каналі retail
  • Ігор Міхненко керівник відділу продажу дніпровської філії
  • Володимир Ладубець керівник відділу продажу львівської філії
  • Роман Бондар керівник відділу продажу київської філії в каналі vip
  • Тетяна Іваненко керівник відділу продажу харківської філії
  • Лілія Богданова керівник відділу продажу одеської філії