Люмери влаштували свято в головному «Антошці» Одеси

Новий стиль «Антошки» пов'язаний з наївними та потішними персонажами – люмерами. Світ вигаданих героїв віддзеркалюється в інтер'єрі магазинів, а самі люмери стають частиною дитячої гри.

Назва «Люмери» походить від латинського lux, lumus – світло. Якщо уявити, що світло утворене з живих частинок, то цими частинками будуть люмери. Образи персонажів, використаних «Антошкою», – це проєкції, копії складових частинок світлової енергії, що оточує всіх людей, але найбільше концентрується саме біля дітей.

Люмери зустрічають відвідувачів на вході одеського ТРЦ «Мега Антошка». Але найголовніші перетворення відбулися всередині дитячого торгового центру – на третьому поверсі, де розташована територія дитячої моди. Оформлення простору поєднує в собі химерні та по-дитячому примітивні світи люмерів із корнерами відомих марок Pablosky, SilverSun і Blukids.

Яскравий стиль нових героїв «Антошки», лаконічна та зручна викладка взуття без коробок, розвішування одягу комплектами, look'ами, а також дизайнерські рішення щодо використання меблів створюють абсолютно нове враження від магазину.

Дитяче свято з люмерами тривало в ТРЦ «Мега Антошка» з 12 до 14 серпня. Цими днями були представлені нові колекції партнерських брендів у категорії fashion. Для хлопчиків і дівчаток були організовані творчі студії з малювання та створення спектаклю з новими героями «Антошки». Батьки брали участь у розіграшах подарункових сертифікатів завдяки товарам, які вони купили, та фотографіям із фірмовою рамкою інстаграму від «Антошки». Фотографії зі святкових заходів брали участь у конкурсі на сторінках «Антошки» у соцмережах із хештегом #wowmegaopen

Головний одеський "Антошка" на Грецькій площі став наступним "люмеризованим" магазином мережі після київського "Печерська" ("Антошка", бул. Лесі Українки, 19).

ТРЦ "Мега Антошка", Грецька пл., Одеса