• Лідер ринку
    дитячих товарів
    в Україні

    RedHead Family Corporation (заснована 1994 року як «Європродукт») є лідером ринку дитячих товарів та найбільшою в Україні компанією сімейного типу в дитячому сегменті.

    Бізнес компанії охоплює найбільшу в країні мережу дитячих магазинів «Антошка», національну дистрибуцію дитячих товарів «Smarty Family» та департамент нерухомості.

    RedHead є ексклюзивним імпортером 30 світових брендів на території України та постачальником дитячих товарів до 77 торгових мереж. Компанія прагне лідерства в категоріях іграшок, дитячого харчування, гігієни, меблів та аксесуарів.

RedHead у цифрах та фактах

  • 350 000

    учасників бонусної програми
    «Люмісвіт»

  • 19%

    ринку дитячих товарів
    у містах присутності

  • 6 870

    торгових точок у
    покритті дистрибуції

  • 1700

    співробітників
    корпорації

  • 31 500 м2

    складських приміщень
    RedHead

  • 25%

    національного ринку
    дитячого харчування

  • 30

    ексклюзивних
    дитячих брендів

  • 18

    міст у покритті
    роздрібної мережі

  • 43

    магазини в мережі
    «Антошка»

  • Структура
    компанії

    У структурі корпорації RedHead найвищим органом ухвалення ключових рішень є наглядова рада директорів, до складу якої входять авторитетні лідери у сфері сімейного бізнесу та фінансів.

    Наглядова рада директорів створена для забезпечення підзвітності та прозорості дій президента й керівників, які стоять на чолі бізнес-напрямків корпорації.

    Рада відповідає за призначення топменеджерів та підтримує постійну комунікацію з ними.

Наглядова рада директорів

Наглядова рада директорів RedHead створена 2011 року.  До неї ввійшли лідери у сфері фінансів і сімейного бізнесу.  Рада покликана забезпечити достатній рівень підзвітності та прозорості процесів у корпорації для її подальшого ефективного розвитку.

  • Гермут Корманн Німеччина Гермут Корманн понад 40 років обіймав керівні посади на промислових підприємствах. 20 років був несімейним CEO, управляв значним сімейним бізнесом "Voith" (з оборотом 5 млрд євро у 2008 році). Читає лекції зі стратегії та управління сімейними підприємствами в Університеті Цепелін та в Лейпцизькому університеті (Німеччина).
  • Джозеф Астрахан (Голова ради)

    США
    Дослідник сімейного бізнесу №1 у світі. Засновник міжнародної програми Executive MBA для керівників сімейних компаній (бізнес-школа Коулз, Кеннесо університет, США). Володар безлічі нагород за свої дослідження та послуги від асоціацій сімейного бізнесу, підприємництва та менеджменту. Входить до складу рад директорів ще семи сімейних компаній.
  • Рейнаут ван Леннеп Швейцарія Незалежний радник із фінансових питань і сімейного управління. За більш ніж 30-річну кар'єру в банківській сфері працював керівником сектору міжнародного приватного банківського обслуговування та генеральним директором банку ABN AMRO у Швейцарії, Великій Британії, на Тайвані. Обіймав посаду віцепрезидента JP Morgan (Велика Британія). Нині є членом рад директорів у корпоративному та сімейному бізнесі в Європі, Азії, США та Аргентині.
  • Наталія Теслюк (Корпоративний секретар)
    Україна
    Наталія має понад 10 років досвіду навчання та розвитку персоналу великого бізнесу в ролі зовнішнього та внутрішнього консультанта. Професійний коуч, бізнес-тренер, медіатор. Автор, ведуча програм і практик на теми «Комунікація», «Лідерство», «Емоційний інтелект» та «Управління змінами». Досліджує тему креативності.

Керівництво компанії

Компанією керують лідери, чиє покликання – надихати людей, інтегрувати різні сфери діяльності корпорації та досягати найкращих результатів у своїх напрямах.

Владислав Бурда

основатель и президент

Его философия: «Не так много способов сделать себя «бессмертным». Первый – создать бизнес, который тебя переживет. Второй – родить детей, которые переживут тебя. Идеальная комбинация – дети, которые продолжают твой бизнес».

Владислав Бурда стоит у истоков многих инноваций украинского бизнеса – создание детского супермаркета «Антошка» с 6 категориями товаров (1997), внедрение методологии Адижеса в украинских компаниях (2004), объединение владельцев украинских семейных компаний в ассоциацию – Family Business Network Ukraine (2009).

Первым в Украине получил образование Executive MBA for Families in Business (2011). Прошел ряд учебных программ по лидерству и управлению семейным бизнесом у мировых специалистов в IMD (Швейцария) и ряде других обучающих организаций.

Дмитрий Рассказов

директор розничного департамента

В RedHead с 2013 года

Дмитрий обладает 15-летним опытом в сфере управления бизнесом в розничной индустрии на национальном и международном уровнях. В роли управляющего директора сети магазинов «Антошка» Дмитрий отвечает за трансформацию бизнеса и внедрение новой стратегии с фокусом на мультиканальность и клиентоориентированность. Возглавляя ключевое направление бизнеса в RedHead, Дмитрий параллельно учится в Oxford University Said Business School, где получает степень Executive MBA.

Татьяна Карлова

Руководитель направления fashion в рознице и бутиках

В RedHead с 2015 года.

У Татьяны есть большой опыт работы в ритейле, включая практический опыт создания модных брендов, производства и продажи. До того, как Татьяна присоединилась к команде RedHead, она работала как консультант, специализирующийся на аудите существующих розничных компаний, а также помогала новым брендам выходить на украинский рынок.

Главным фокусом работы Татьяны в RedHead будет развитие и внедрение эффективных шагов для улучшения работы направления fashion и достижение уровня, соответствующего растущим ожиданиям покупателей от выбора одежды и обуви в современных магазинах для детей.

Вадим Орлов

director of the national distribution and logistics department

В RedHead с 2004 года.

После трех лет работы импорт-менеджером стал руководителем отдела поставок в 2007 году. На этой позиции Вадим Орлов привлек новые мировые бренды в портфель компании, построил и укрепил стратегические отношения с многими поставщиками.

В 2009 году возглавил департамент по управлению цепями поставок, отвечающий за весь цикл движения товара: от формирования заказа до отгрузки, таможенной очистки, сертификации, складской обработки и доставки конечному клиенту.

В 2011 году поступил на курс EMBA for Families in Business – специальной образовательной программы для управляющих владельцев семейных компаний. Получение данного образования является уникальным для менеджера, не являющегося членом семьи владельцев.

Владимир Викол

и. о. директора IT-департамента

В RedHead с 2002 года.

Мария Панченко

директор департамента по управлению персоналом

В RedHead с 2015 г.

Более 10 лет опыта работы в международных вертикально-интегрированных компаниях в Украине, странах юго-восточной Европы, Казахстане и Грузии в области построения эффективных HR-систем, стратегического планирования и проектного управления. Ключевыми задачами Марии на позиции HR-директора RedHead Family Corporation являются повышение внутренней эффективности и продуктивности персонала в долгосрочной перспективе, внедрение комплексных систем компенсаций и мотивации, развитие систем оценки и обучения персонала, включая корпоративный университет RedHead, разработка и внедрение системы управления талантами, и продвижение бренда работодателя на рынке труда.

Иван Лобов

IT-директор

В RedHead с 2001 года.

Иван Лобов начал работать в компании системным администратором – единственным IT-специалистом на тот момент. Он стал инициатором, организатором и бессменным руководителем IT-отдела в RedHead.

Под лидерством Ивана Лобова были созданы и внедрены первый дисконтный проект в компании, первый корпоративный сайт, первый интернет-магазин, первая система корпоративного учета Navision и множество других IT-проектов во всех направлениях и филиалах корпорации.

Николай Глухов

заместитель финансового директора

В RedHead с 2010 года.

Николай Глухов присоединился к RedHead в августе 2010 года, где занял принципиально новую позицию финансового контролера.

В спектр задач на первом этапе входила подготовка бизнес-направлений корпорации к прохождению аудита по МСФО, настройка процесса регулярной управленческой отчетности, а также построение и формализация системы бюджетирования корпорации.

На данный момент в зону ответственности Николая входит управленческая отчетность, а также работа с кредитно-финансовыми учреждениями.

Лариса Вихренко

финансовый директор

В RedHead с 1998 года.

Лариса Вихренко пришла в компанию на должность главного бухгалтера. C 2005 года — финансовый директор компании. Отвечая за упорядочивание движений денежных средств на филиалах, уменьшение расходов, высвобождение средств на развитие бизнеса и погашение кредитов, Лариса Вихренко одновременно является неформальным хранителем традиций компании.

Анна Варбанец

директор департамента недвижимости

В RedHead с 2013 г.

В своем 19-летнем опыте Анна объединяет управление людьми и построение систем продаж в различных отраслях: B2B рынки бытовой техники и строительных материалов, медиабизнесе, HR-консалтинге.

Под лидерством Анны Варбанец был создан департамент недвижимости RedHead, цель которого – эффективное управление всеми функциями, связанными с арендой и обслуживанием магазинов, офисов, складов и собственной недвижимости компании. Компетенции Анны включают в себя разработку и реализацию стратегии развития бизнеса недвижимости, развитие команды, эффективные переговоры с партнерами и клиентами.

Главными результатами в 2014 году для департамента, возглавляемого Анной, стало увеличение дохода компании от собственной торговой и офисной недвижимости, партнерство с «Киевстар» в офисе компании в Одессе, а также снижение доли расходов на аренду помещений для розничной сети до желаемых 10% по отношению к совокупному обороту магазинов.

  • Владислав Бурда
    засновник та президент

    Його філософія: "Правильно організований сімейний бізнес може врятувати українську економіку".

    Владислав Бурда започаткував багато інновацій українського бізнесу: створення дитячого супермаркету «Антошка» із 6 категоріями товарів (1997), впровадження методології Адізеса в українських компаніях (2004), об'єднання власників українських сімейних компаній в асоціацію "Family Business Network Ukraine" (2009).

    Першим в Україні здобув освіту Executive MBA for Families in Business (2011). Пройшов низку навчальних програм із лідерства та управління сімейним бізнесом у світових фахівців в IMD (Швейцарія) та в багатьох інших навчальних організаціях.

  • Вадим Орлов
    CEO "Антошка"

    У RedHead з 2004 року.

    Після трьох років роботи менеджером з імпорту став керівником відділу постачання у 2007 році. На цій позиції Вадим Орлов залучив нові світові бренди до портфеля компанії, побудував і зміцнив стратегічні відносини з багатьма постачальниками.

    2009 року очолив департамент з управління ланцюгами постачання, який відповідає за весь цикл руху товару: від формування замовлення до відвантаження, митного очищення, сертифікації, складської обробки та доставляння кінцевому клієнтові.

    У 2011 році вступив на курс EMBA for Families in Business – спеціальної освітньої програми для власників сімейних компаній, які управляють бізнесом. Здобуття цієї освіти унікальне для менеджера, який не є членом сім'ї власників.

  • Дмитро Бурда
    Директор департаменту нерухомості

    Дмитро Бурда приєднався до сімейної компанії на початку 2018 року. Він здобув освіту в Англії та Австралії, свою трудову діяльність розпочинав у Австрії в IT-компанії. Після повернення до України, ґрунтуючись на отриманому раніше досвіді, Дмитро планував розпочати тут свій бізнес. Проте невдовзі змінив сферу діяльності та став співробітником рієлторської компанії. Після цього заснував Burda Real Estate, яка спеціалізувалася на ексклюзивному продажу нерухомості. Отримавши від RedHead запрошення приєднатися до компанії, прийняв його та увійшов до складу команди департаменту комерційної нерухомості. Запозичивши досвід талановитого тимлідера Ганни Варбанець, очолив департамент у травні 2018 року.

  • Ангела Поддубна
    HR-директор

    Ангела має понад 20 років досвіду роботи в бізнесі. Вона працювала на позиції директора з маркетингу у великих міжнародних та локальних ритейлерах на ринках України, Великої Британії тощо. Керувала міжнародним рекламним агентством, обіймала посаду HR-лідера в компанії "Великої четвірки" Deloitte, а також Global HR-директора в найбільшому українському алкогольному холдингу.

    Приєднавшись до команди RedHead, Ангела окреслила свої стратегічні завдання: забезпечити лідерство процесу ревізії місії, візії та цінностей компанії; створити відповідну HR-стратегію, корпоративну культуру та належну комунікацію; підтримувати позитивний імідж компанії як роботодавця; ефективно управляти HR-циклом, допомагати співробітникам компанії розв'язувати їхні нагальні завдання.

  • Олександр Крюк
    Фінансовий директор

    Олександр долучився до сімейного бізнесу RedHead у квітні 2018 року.

    Він працював адвокатом, отримав адвокатську ліцензію. Має понад три роки аудиторського досвіду у великій міжнародній аудиторсько-консалтинговій компанії.

    У RedHead Олександр Крюк розпочав роботу на посаді головного аудитора корпорації. Відразу взяв на себе відповідальну місію: проаналізувати бізнес-процеси, коректність відображення даних у фінансовій звітності, у разі потреби налагодити відсутні процеси та вдосконалити наявні. Підсумком став успішно завершений аудит фінансової звітності групи за 2017 рік з МСФЗ.

    У жовтні 2018 року Олександр обійняв посаду Фінансового директора корпорації.

  • Світлана Євстратова
    Директор департаменту дистрибуції

    Світлана пройшла великий та успішний шлях у компанії. Починала свою діяльність 2009 року як регіональний менеджер дистрибуції в Донецьку. У 2014 році керувала Донецькою філією з Дніпра та Харкова. З 2015 року очолила департамент продажу Smarty Family, де вийшла на новий професійний рівень та досягла відмінних результатів.

    Була неодноразово відзначена нагородами компанії: за вміле та професійне керівництво торговою командою дистрибуції; за лідерство та наполегливість; за сміливість під час ухвалення рішень; за турботу та вмілу мотивацію своїх співробітників. 2018 року Світлана Євстратова обійняла посаду директора бізнес-юніту дистрибуції.

Філії

Центральний офіс компанії розташований в Одесі. Філії RedHead працюють у всіх регіонах України. Офіси відкриті у містах-мільйонниках: Києві, Харкові, Дніпрі, Львові. Роздрібна мережа корпорації охоплює 18 міст. Дистрибуція покриває 77 торгових мереж у більшості регіонів країни.

Львівська філія

Офіс:

м. Городок, вул. Львівська, 659а

Городоцький район, Львівська область

+ 38 (032) 241-83-87

+ 38 (032) 241-83-88

+ 38 (032) 241-83-89

+ 38 (032) 241-83-90

Київська філія

Відділ продажу:
м.Київ, проспект Перемоги, 67

корп. F, 1  пов.
+38 (067) 518-08-10

 

 

Регіональний офіс мережі "Антошка"

м. Київ, вул. Ахматової,48-а

+ 38 (044) 220-12-73,(067) 518-80-82

 

Харківська філія

Офіс:
м. Харків, пр-т Науки, 9
+38 (057) 757-09-10

+38 (057) 757-09-11

Дніпровська філія

Офіс:
г.Днепр,
м. Дніпро, вул. Молодогвардійська 6, 5-й поверх
+ 38 (056) 790-47-12

+ 38 (056) 790-55-90

Центральний офіс
(південний регіон)
  • Центральний офіс і склад:
    м. Одеса, вул. Іоганна Гена, 19
    +38 (0482) 305-403