Постійне самовдосконалення – це кредо RedHead
Прагнення знань і розвитку – головна людська цінність, яку заохочує корпорація. Важливо, що на це не впливає обіймана посада. Але це саме те, що забезпечує лідерство RedHead.
Консультанти
З тими, хто працює в RedHead, діляться знаннями та досвідом найкращі фахівці з бізнес-лідерства, стратегічного менеджменту, торгового сервісу, фінансів та управління сімейним бізнесом. Ми обираємо консультантів із бездоганною репутацією та запрошуємо до співпраці з нашою компанією.
-
Джон Вард, дослідник і консультант зі стратегічного менеджменту, бізнес-лідерства та сімейного підприємництва – курс лідерства в сімейному бізнесі для президента компанії, 2003-2005, 2009 роки
-
Грегорі Рейтер, президент консалтингової компанії Rayter Inc. (Даллас, США) – сесія стратегічного планування, 2004 рік
-
Володимир Шубін, автор оригінальних методик розвитку персоналу, президент тренінгової компанії "TCI" – програма «Прорив», 1996 рік, лідерська програма, 2006 рік
-
Жак Горовиц, професор сервісного стратегічного маркетингу та менеджменту IMD (Лозанна, Швейцарія) – семінар із сервісу в роздрібній торгівлі, 2007 рік
-
Оренія Яффе-Янаї, доктор психології Лондонського університету, майстер клінічної психології університету Тель-Авіва, консультант сімейних компаній, фінансових та урядових організацій (Ізраїль) – створення «сімейного протоколу», 2007 рік, особисті консультації родини Владислава Бурди з 2007 року
-
Іцхак Адізес, консультант з організаційних змін, президент Інституту Адізеса (Санта-Барбара, США) – семінар з топменеджерами та зміна структури компанії, 2007 рік
-
Суніл Доведі, програмний директор Інституту Адізеса в США, виконавчий директор онлайн-університету Адізеса – модерація корпоративного синдагу, 2011 рік
-
Небойша Карич, старший асоційований спеціаліст із методології Адізеса (Сербія) – проведення синертимів, сесії зі створення місії компанії, 2004-2005 роки
-
Зірка Хорват, старший асоційований спеціаліст із методології Адізеса (Сербія) – проведення синертимів, сесії зі створення місії компанії, 2004—2005 роки
-
Ягев Бен-Іцхак, засновник та CEO компанії Sustainable Growth, лідера у сфері M&A-консультування (Ізраїль). У минулому професійний директор Інституту Адізеса в США – модерація корпоративного синдагу, 2006 рік
-
Джозеф Астрахан, професор менеджменту й підприємництва в KSU, «дослідник сімейного бізнесу №1 у світі» (США) – курс сімейної динаміки у межах програми FB EMBA, 2009-2011 роки
-
Джордж Меннерс, професор фінансів і менеджменту в KSU (США) – семінар із топменеджерами з системи 6 рівнів фінансових знань, 2010 рік
-
Джордж Колрайзер, фахівець із 30-річним стажем зі звільнення заручників, професор IMD (США) – просунута лідерська програма для топменеджерів у Швейцарії, 2011 рік
-
Олександр Савкін, директор і співзасновник Інституту коучингу – сесія організаційного розвитку з топкомандою, 2012 рік
Pursuit to Prime, нагорода «Найкращій
компанії» серед клієнтів Інституту
Адізеса, 2007 рік
Методологія Адізеса
Інститут Адізеса – міжнародна консалтингова організація зі штаб-квартирою в Санта-Барбарі у США, що входить до десятки найкращих консалтингових компаній світу за рейтингом Leadership Excellence.
Унікальний набір інструментів методології, розробленої фундатором Інституту професором Іцхаком Адізесом, дає змогу організації впроваджувати необхідні зміни без деструктивних конфліктів, гарантуючи високу ефективність впровадження рішень.
Використання методології допомагає вивести компанію на стадію Розквіту, стати лідером свого ринку та утримувати позиції.
2004 року корпорація RedHead стала першою компанією в Україні, яка застосувала методологію Адізеса до процесів управління та організації бізнесу.
2007 року RedHead отримала нагороду «Найкраща компанія року» (Pursuit to Prime) за найбільш успішне та послідовне впровадження методології Адізеса серед усіх клієнтів Інституту.
Зараз компанія продовжує активно організовувати заходи з методології Адізеса на різних рівнях управління.
Диплом Владислава Бурди про завершення навчання на курсі з менеджменту в сімейній компанії, IMD, 2009
Лідерські програми IMD
Міжнародний інститут розвитку менеджменту (IMD) створений 1990 року за підтримки Nestlé. Розташований у Лозанні, Швейцарія. Більшість програм IMD спрямована на розвиток лідерства.
Владислав Бурда та топменеджери RedHead навчалися на кількох курсах інституту, починаючи з 2003 року. Першим курсом на IMD для президента компанії стала програма Джона Варда з управління сімейним бізнесом.
У 2010—2011 роках чотири керівники напрямів компанії разом із Владиславом Бурдою брали участь у лідерській програмі Джорджа Колрайзера, одного з найпопулярніших професорів IMD на сьогодні.
Перший в Україні Диплом про
завершення курсу FB EMBA. Його отримав саме Владислав Бурда
EMBA for Families
in Business
Курс FB EMBA (EMBA for Families in Business) створено на базі університету Кеннесо (Kennesaw State University), США.
Основний акцент цієї програми – фінансова освіта власника сімейного бізнесу та вивчення особливостей фінансового управління під час підготовки бізнесу для передачі наступним поколінням. Крім того, ця програма дає вичерпні знання про природу сімейних конфліктів і вплив сімейної генограми на сімейний бізнес.
Владислав Бурда пройшов навчання на курсі FB EMBA у 2009-2011 роках.
Особливістю цього курсу є практичне знайомство з компанією студента-власника. У такий спосіб випускники FB EMBA-2011 упродовж 18 місяців відвідали 12 сімейних компаній у шести країнах. Знайомство з різними національними та корпоративними культурами, із сім'ями та компаніями зсередини заклали основи міцних взаємин між викладачами та всіма власниками, які брали участь у програмі.
Вадим Орлов, директор з управління ланцюгами постачання RedHead, став першим європейським топменеджером, якого, за рішенням Джозефа Астрахана, прийняли на новий курс програми FB EMBA (випуск у травні 2013 року). RedHead підкреслила свою унікальність ще раз: досі менеджери, які не є членами сім'ї власників, не могли здобути цю освіту.
Внутрішнє навчання
Багаторічний досвід успішної діяльності десятків професіоналів RedHead нині стає доступним для нових співробітників.
Передача унікальних знань і залучення до культури RedHead – основні завдання навчання.
У компанії активно розвивається напрям тренінгів. Навчання проводять як внутрішні експерти, так і запрошені фахівці з великих консалтингових компаній. Постійному обміну досвідом сприяє інформаційна платформа Smart Head, завдяки якій колеги діляться корисними знаннями один з одним.
Активно впроваджуються сучасні методи та формати навчання: онлайн та офлайн.