Відданість сім'ї —
це стратегія бізнесу RedHead

На переконання Владислава Бурди, засновника RedHead, сімейний бізнес – фундамент для довгострокової перспективи бізнесу та найкраща форма розвитку стосунків у сім'ї. Об'єднання сім'ї навколо бізнес-інтересів – найвигідніша форма інвестицій власного інтелекту й талантів.

Владислав і Тетяна Бурда приділяють багато уваги наступності та стосункам із дітьми, тому що бачать їх наступним поколінням власників своїх компаній. На думку подружжя, діти можуть зробити внесок у бізнес своєї сім'ї лише після того, як вони отримають незалежний досвід. Тому старші сини у сім'ї Бурди розпочинають свою професійну кар'єру в інших компаніях.

Владислав Бурда зосереджений на корпоративному управлінні RedHead, забезпеченні послідовності стратегії та ефективній інтеграції бізнес-юнітів компанії. Крім того, він активно займається просвітницькою діяльністю для підтримки та розвитку українського сімейного бізнесу.

Статтї

Сімейний бізнес

Це бізнес, де сім'я має ефективний контроль над стратегічними рішеннями бізнесу, і де бізнес робить значний внесок у сімейний добробут, дохід та ідентичність.

Стабільні зв'язки, постійне зростання та довгострокові цілі – ось переваги сімейної компанії, які приваблюють співробітників і партнерів.

Розвиток пов'язаний із поняттям наступності – передачею основних цінностей сім'ї та бізнесу від покоління до покоління, від батьків до дітей. Це те, що забезпечує ідентичність сімейної компанії.

Global Family
Business Award

Місія RedHead як сімейної компанії

Ми прагнемо стати «сімейною корпорацією №1» у дитячому сегменті та розвиваємо власну самобутню культуру. Ми хочемо відповідати всім критеріям, необхідним для отримання Global Family Business Award:

  • Безперервна наступність у третьому поколінні
  • Відомий на весь світ бренд
  • Позитивний внесок у суспільство завдяки соціальному підприємництву
  • Фінансово незалежний, успішний сімейний бізнес з оборотом, що відповідає критеріям переможця

Консультанти

Організація менеджменту в сімейній компанії – це окрема наука. Так само як і участь подружжя чи кількох поколінь сім'ї в управлінні бізнесом.

Багато відомих на весь світ вчених і фахівців із сімейного бізнесу знайомі з RedHead завдяки публічній діяльності президента компанії. Найдосвідченіші з них стають наставниками керівництва RedHead.

  • Джозеф Астрахан

    Joseph Astrachan, USA

    Провідний спеціаліст із питань сімейного бізнесу та розв'язання сімейних конфліктів у бізнесі, автор спеціального курсу EMBA для власників сімейних компаній.

    Джозеф Астрахан є виконавчим директором Центру підприємництва сім'ї Кокс (Cox Family Enterprise Center, CFEC), членом наглядової ради директорів RedHead та ще 6 сімейних компаній.

    Окрім того, Джозеф читає лекції про сімейний бізнес в університеті Кеннесо (Kennesaw State University) у США та видає журнал «Стратегія в сімейному бізнесі».

  • Гермут Корманн

    Hermut Kormann, Germany

    Гермут Корманн понад 40 років обіймав керівні посади на промислових підприємствах. 20 років був несімейним CEO, управляв значним сімейним бізнесом "Voith" (з оборотом 5 млрд євро у 2008 році).

    Читає лекції зі стратегії та управління сімейними підприємствами в Університеті Цепелін та в Лейпцизькому університеті (Німеччина).

  • Оренія Яффе-Янаї

    Orenia Yaffe-Yanai, Israel

    Унікальний спеціаліст у галузі діагностики розвитку кар'єри. Пані Оренія має докторський ступінь із психології, отриманий у Лондонському університеті, а також ступінь майстра клінічної психології університету Тель-Авіва.

    Доктор Янаї протягом 30 років консультує сімейні компанії, фінансові та урядові організації Ізраїлю, Йорданії, США та низки європейських країн.

    З 2007 року пані Оренія є особистим консультантом Владислава Бурди з питань бізнес-управління, яке здійснюється членами однієї родини.

Об'єднання сімейних компаній

2009 року Владислав Бурда виступив ініціатором і засновником Асоціації власників сімейних компаній України. Асоціація є українським представництвом міжнародної організації Family Business Network (FBN), заснованої 1990 року. У FBN бере участь понад 3400 сімейних компаній із 65 країн світу.

Об'єднання українських власників сімейного бізнесу покликане наділити їх необхідними інструментами управління та передачі бізнесу наступному поколінню.

У перший рік діяльності кількість учасників FBN Ukraine становила 12 сімей. Нині у складі Асоціації 45 учасників. Серед них власники підприємств з Одеси, Києва, Дніпра, Харкова, Львова, Черкас, Хмельницького та інших міст. Щороку відбуваються три зустрічі Асоціації, на які з освітньою метою запрошують світових фахівців із сімейного бізнесу. З 2013 року FBN Ukraine організовує виїзні івенти, щоб мати змогу познайомитися з культурою сімейних компаній європейських країн.

2019 року FBN Ukraine відзначила 10-річний ювілей. На честь цього відбулася урочиста церемонія нагородження найкращої сімейної компанії року – Family Business Awards Ukraine.

Бачення Асоціації – це єдність трьох сфер: щасливі сім'ї, успішні компанії та підготовлені спадкоємці.