Відданість сім'ї —
це стратегія бізнесу RedHead
На переконання Владислава Бурди, засновника RedHead, сімейний бізнес – фундамент для довгострокової перспективи бізнесу та найкраща форма розвитку стосунків у сім'ї. Об'єднання сім'ї навколо бізнес-інтересів – найвигідніша форма інвестицій власного інтелекту й талантів.
Владислав і Тетяна Бурда приділяють багато уваги наступності та стосункам із дітьми, тому що бачать їх наступним поколінням власників своїх компаній. На думку подружжя, діти можуть зробити внесок у бізнес своєї сім'ї лише після того, як вони отримають незалежний досвід. Тому старші сини у сім'ї Бурди розпочинають свою професійну кар'єру в інших компаніях.
Владислав Бурда зосереджений на корпоративному управлінні RedHead, забезпеченні послідовності стратегії та ефективній інтеграції бізнес-юнітів компанії. Крім того, він активно займається просвітницькою діяльністю для підтримки та розвитку українського сімейного бізнесу.
Сімейний бізнес
Це бізнес, де сім'я має ефективний контроль над стратегічними рішеннями бізнесу, і де бізнес робить значний внесок у сімейний добробут, дохід та ідентичність.
Стабільні зв'язки, постійне зростання та довгострокові цілі – ось переваги сімейної компанії, які приваблюють співробітників і партнерів.
Розвиток пов'язаний із поняттям наступності – передачею основних цінностей сім'ї та бізнесу від покоління до покоління, від батьків до дітей. Це те, що забезпечує ідентичність сімейної компанії.
Global Family
Business Award
Місія RedHead як сімейної компанії
Ми прагнемо стати «сімейною корпорацією №1» у дитячому сегменті та розвиваємо власну самобутню культуру. Ми хочемо відповідати всім критеріям, необхідним для отримання Global Family Business Award:
-
Безперервна наступність у третьому поколінні
-
Відомий на весь світ бренд
-
Позитивний внесок у суспільство завдяки соціальному підприємництву
-
Фінансово незалежний, успішний сімейний бізнес з оборотом, що відповідає критеріям переможця
Консультанти
Організація менеджменту в сімейній компанії – це окрема наука. Так само як і участь подружжя чи кількох поколінь сім'ї в управлінні бізнесом.
Багато відомих на весь світ вчених і фахівців із сімейного бізнесу знайомі з RedHead завдяки публічній діяльності президента компанії. Найдосвідченіші з них стають наставниками керівництва RedHead.
-
Джозеф Астрахан
Joseph Astrachan, USAПровідний спеціаліст із питань сімейного бізнесу та розв'язання сімейних конфліктів у бізнесі, автор спеціального курсу EMBA для власників сімейних компаній.
Джозеф Астрахан є виконавчим директором Центру підприємництва сім'ї Кокс (Cox Family Enterprise Center, CFEC), членом наглядової ради директорів RedHead та ще 6 сімейних компаній.
Окрім того, Джозеф читає лекції про сімейний бізнес в університеті Кеннесо (Kennesaw State University) у США та видає журнал «Стратегія в сімейному бізнесі». -
Гермут Корманн
Hermut Kormann, GermanyГермут Корманн понад 40 років обіймав керівні посади на промислових підприємствах. 20 років був несімейним CEO, управляв значним сімейним бізнесом "Voith" (з оборотом 5 млрд євро у 2008 році).
Читає лекції зі стратегії та управління сімейними підприємствами в Університеті Цепелін та в Лейпцизькому університеті (Німеччина). -
Оренія Яффе-Янаї
Orenia Yaffe-Yanai, IsraelУнікальний спеціаліст у галузі діагностики розвитку кар'єри. Пані Оренія має докторський ступінь із психології, отриманий у Лондонському університеті, а також ступінь майстра клінічної психології університету Тель-Авіва.
Доктор Янаї протягом 30 років консультує сімейні компанії, фінансові та урядові організації Ізраїлю, Йорданії, США та низки європейських країн.
З 2007 року пані Оренія є особистим консультантом Владислава Бурди з питань бізнес-управління, яке здійснюється членами однієї родини.