Історія компанії

Читати повну розповідь Владислава Бурди про становлення бізнесу

Владислав Бурда,

президент RedHead Family Corporation

89
1994
рік

«1994 року відбулися три найзначніші події в моєму житті. У березні народився мій перший син Діма, у травні я закінчив Одеський університет, а в жовтні офіційно зареєстровано «Європродукт» (RedHead)».

І стратегія компанії. Імпорт і дистрибуція дитячого харчування

Владислав Бурда
із сином Дмитром

1995
рік

Перший досвід роздрібної торгівлі.
ЦУМ (Одеса)

Ніна Галина

Знайомство Владислава Бурди з Ніною Галиною та початок їхнього спільного управління компанією

Познайомившись із Ніною під час тренінгу особистісного зростання Life Spring, Владислав Бурда запропонував їй роботу головного бухгалтера в «Європродукті». Професійний союз двох лідерів незабаром переріс у сімейний союз та заклав підвалини розвитку сімейного бізнесу компанії.
1996
рік

Владислав Бурда
та Емір Хркович, Одеса

Початок прямого постачання Bebi (Kolinska) та Frutek (Fructal)

Емір Хркович, представник компаній Kolinska та Fructal, у 1996 році став першим великим партнером «Європродукту», відвантаживши партію соків Frutek вартістю $50 тисяч без передплати.

За результатами першого року співпраці Владислав Бурда отримав нагороду від Kolinska як один з найкращих дистриб'юторів Bebi на території країн СНД, після чого було укладено контракт щодо прямого імпорту дитячого харчування зі Словенії (Bebi та Frutek).

Реалізація програми прориву (ПП-1). Досягнення обороту компанії $500 000 (збільшення у 10 разів)

1997
рік

Створення дитячого супермаркету «Антошка»

Створення власної роздрібної мережі стало необхідним кроком для розвитку дистрибуторської компанії «Європродукт».

Ніна Галина, віцепрезидент компанії, запропонувала назву «Антошка» для дитячих магазинів і стала натхненником більшості проєктів, реалізованих у цій роздрібній мережі.

Формат дитячого супермаркету, в якому було представлено шість категорій товарів (харчування, гігієна, одяг, взуття, іграшки та меблі), виявився новаторським для пострадянської України.

Початок співпраці з Nestlé

1997 року «Європродукт» (RedHead) став одним із семи імпортерів Nestlé в Україні, підписавши контракт щодо прямого постачання.

За п'ять років «Європродукт» (RedHead) залишився єдиним українським дистриб'ютором дитячого харчування Nestlé, водночас збільшивши продаж з 1997 до 2004 року в 50 разів.
1998
рік

Початок співпраці з Farmagarant (Baby-Nova)

З 1997 року «Європродукт» (нині RedHead) є дистриб'ютором дитячих аксесуарів Baby-Nova.

На виставці Baby Expo (Київ) 1998 року відбулася історична зустріч Владислава Бурди з Дірком Шпірінгом, представником бренду Baby-Nova. Спільний план, розрахований на 10 років (досягти обороту €500 тис. у закупівлі), було реалізовано за чотири роки.

Перше відвідування найбільшої профільної виставки товарів для дітей – Kind+Jugend (Кельн)

Перша закордонна робоча поїздка власників і кількох менеджерів компанії відбулася 1998 року. На виставці Kind+Jugend у Кельні керівники компанії познайомилися з постачальниками, які надалі стали ключовими партнерами: Bebe-jou, Bebe-confort, Maxi-Cosi, Pali.

Ніна Галина та Владислав Бурда, Kind+Jugend, Кельн

Перший конкурс серед директорів магазинів «Антошка»

Наприкінці 1998 року було проведено конкурс серед директорів перших дитячих супермаркетів із врученням нагород — «Золотого Антошки» та «Срібного Антошки».
1999
рік

Знайомство із власником Pali —Лоренцо Палі

1999 року Владислав Бурда та Ніна Галина на особисте запрошення Лоренцо Палі відвідали його замок в Італії та фабрику з виготовлення меблів.

Лоренцо Палі, фабрика Pali

2000
рік

Початок міцних відносин з A.C. Haase та розуміння партнерами сімейного бізнеса

2000 року Владислав Бурда відвідав фабрику Bübchen у Німеччині та познайомився з Альбрехтом та Крістіною Гаазе, керівниками компанії A.C. Haase – ексклюзивного представника Bübchen у Європі.

Цей візит сприяв налагодженню особистих зв'язків на рівні власників компаній і зміцненню позицій бренду в портфелі дистрибуції RedHead.

Владислав Бурда
та Альбрехт Гаазе, фабрика Bübchen

Зустріч із Людмилою Кучмою,
дружиною експрезидента України,
на виставці Baby Expo

8 листопада 2000 року. За кілька місяців у Ніни
та Владислава народиться спільна дитина та ще один
спадкоємець сімейного бізнесу

2001
рік

Народження Тимофія, сина Владислава Бурди та Ніни Галиної

Владислав Бурда
із сином Тимофієм

Купівля першої будівлі для центрального офісу

2001 року компанія придбала офісну будівлю, в якій протягом останніх чотирьох років «Європродукт» (RedHead) орендував кілька кабінетів. Темпи розвитку головного офісу сприяли надбудовуванню двох поверхів, а згодом – ще й додатковій оренді квартир у суміжних будинках.

У цій будівлі центральний офіс компанії був розміщений до 2009 року.

Корпоративний вечір. Березень 2001

Архів корпоративних видань

Випуск корпоративного видання та старт першого вебсайту

2001 року розпочав роботу офіційний сайт компанії – www.europroduct.com.ua

Перший номер корпоративної газети був присвячений підсумкам 2001 року. Газета розповсюджувалася серед співробітників під час новорічного корпоративного вечора. За 10 років вийшло 38 номерів. 2009 року «Європродукт Review» отримав найвищу нагороду Асоціації корпоративних медіа України – «Найкращий корпоративний журнал».

Купівля магазину в Києві («Печерськ»)

2001 року компанія придбала нерухомість у столиці. У центрі Києва, на бульварі Лесі Українки, у приміщенні колишнього продуктового магазину незабаром відкрився "Антошка"-Печерськ, який згодом став найприбутковішим у мережі.
2002
рік

Відкриття магазинів вдосконаленого формату

З 2001 року «Антошки» зі збільшеною торговельною площею відкриваються в центральних районах найбільших міст України: в Одесі на вулиці Рішельєвській (квітень 2001 року), у Києві на бульварі Лесі Українки (грудень 2001 року) і в Харкові на вулиці Пушкінській (березень 2002 року).

Водночас 2022 року компанія відкрила спеціалізований магазин іграшок «Казка Нова». Він розташований на місці легендарного магазину «Казка», який існував у столиці України з 1969 року на вулиці Червоноармійській.

День Скорпіонів,
корпоративний вечір

2003
рік

ІІ стратегія компанії.
Розвиток роздрібної мережі

2003 року відбулася перша професійна сесія зі стратегічного планування з Грегорі Рейтером. За підсумками була ухвалена стратегія, згідно з якою головною метою компанії став розвиток роздрібних форматів і професійне управління роздрібним бізнесом.

Вихід у преміум-сегмент –
Відкриття мережі бутиків «Наследникъ»

2003 року компанія започатковує власну мережу в cегменті Luxury — "Наследникъ". Початковий формат бутика створювали як преміальну версію «Антошки» з його шістьма категоріями товарів: одяг, взуття, іграшки, меблі, дитяче харчування та аксесуари.

Першим відкривається «Наследникъ» у столичному торговому центрі «Мандарин Плаза», а потім – в Одесі, Львові та Харкові.

За три роки магазини «Наследникъ» замінила придбана мережа Daniel.
2004
рік

Перший дитячий чемпіонат із тенісу «Кубок Антошки»

Літній дитячий чемпіонат із тенісу в Одесі став одним із головних спонсорських проєктів «Європродукту» (RedHead).

2004 року відбувся перший національний чемпіонат «Кубок Антошки», організований за ініціативою Владислава Бурди, «Лаун Теніс Клубу» та Федерації тенісу України.

За перший «Кубок Антошки» змагалися 96 тенісистів у вікових категоріях до 12 та до 14 років із 20 міст України.

Відкриття першого
чемпіонату «Кубок Антошки»

Початок співпраці з Інститутом Адізеса

2004 року поїздка Владислава Бурди до Каліфорнії та знайомство із Сунілом Доведі, президентом Інституту Адізеса в США, сприяли створенню нової структури RedHead, яка ґрунтувалася на принципах методології Адізеса.

2005 року Владислав Бурда вперше відвідав міжнародну конвенцію Адізеса – збори компаній, які впроваджують трансформаційну методологію у своїх організаціях.
2005
рік

Відкриття ТРЦ "Мега Антошка" в Одесі

Ідея поєднати торговий і розважальний формат в одному комплексі визначила вектор розвитку роздробу RedHead на десятиліття вперед.

ТРЦ «Мега Антошка» реалізував величезну кількість абсолютно нових концепцій, ідей та проєктів на площі 3875 кв.м.

Відкриття "Мега Антошки" стало поштовхом до створення департаменту роздробу.
2006
рік

Лідерська програма
з Володимиром Шубіним

2006 року в компанії було проведено комплексну програму для розвитку лідерських якостей провідних керівників і співробітників. Програма, що тривала 47 днів, складалася з трьох тренінгів «прориву», в яких взяли участь 66 осіб, та двох лідерських сесій під час наступного етапу, куди пройшли 40 найстійкіших.

Після співпраці з лідерською командою «Європродукту» (RedHead), Володимир Шубін та його партнерка Марина Курбеніна написали книгу «Справжніх буйних мало», в якій використали приклади цієї лідерської програми.

Корпоративний вечір

Перше поглинання – купівля преміальної мережі: відкриття бутиків «Даніель»

2006 року компанія придбала мережу «Даніель» та відкрила однойменні бутики в Одесі, Києві, Львові, Харкові та Дніпрі.

За рік, завдяки статусу сімейної компанії та інноваційному формату fashion-галереї, компанія отримала ексклюзивне право на представлення провідних світових брендів дитячої моди: I Pinco Pallino, Miss Blumarine, KidSpace, Armani Junior, Liu-Jo Junior, Baby Dior, Monnalisa.
2007
рік

Купівля будівлі для «Сонячного міста»

2007 року компанія придбала будівлю та складські приміщення колишнього радянського заводу «Ветприлад». За два роки на їхньому місці з'явився новий центральний офіс «Європродукту» (RedHead) та головний логістичний центр.

Завдяки яскравому, позитивному оформленню інтер'єру головний офіс компанії стали називати «Сонячним містом».

Оренія Яффе-Янаї з Ніною Галиною
та Владиславом Бурдою

Створення сімейного протоколу

Восени 2007 року власники компанії, Владислав Бурда та Ніна Галина, розпочали роботу з доктором Оренією Яффе-Янаї, спеціалістом з управління в сімейних компаніях.

Як досвідчений консультант подружніх пар, які володіють спільним бізнесом, доктор Янаї допомогла створити та реалізувати «сімейний протокол» – базовий документ, що визначає місію, цінності та обов'язки власників у компанії.
2008
рік

Відкриття ТРЦ «Мега Антошка» в Харкові

Найбільший дитячий торговельно-розважальний центр у Східній Європі відкрився наприкінці 2008 року та став новою візитною карткою «Європродукту» (RedHead).

ТРЦ «Мега Антошка» у Харкові своїми розмірами перевершив одеський аналог майже втричі: його площа – 8595 кв.м.
2009
рік

Вступ до FBN International — об'єднання сімейних компаній

2009 року з ініціативи Владислава Бурди в Україні відкрилося представництво міжнародного об'єднання сімейних компаній – Family Business Network (FBN).

Президентом FBN Ukraine став Владислав Бурда, а до Асоціації українських власників сімейних компаній за підсумками перших двох років приєдналися 32 сім’ї.
2010
рік

Проєкт NEW 15.
Ребрендинг корпорації

2010 року відбувся проєкт NEW 15, спрямований на формування корпоративної ідентичності та створення концептуальної основи для ребрендингу компанії. Ребрендинг концерну "Європродукт" був проведений агентством "Мотто".

У проєкті NEW 15 брали участь власники та провідні менеджери, а в конкурсі на пошук нової назви компанії – усі співробітники.

Результатом проєкту став новий корпоративний бренд — RedHead.
2011
рік

Пішла з життя Ніна Галина.
Перехід від сімейної моделі управління до підприємницької

2012
рік

III стратегія компанії.
Розвиток брендів

Новою стратегією став розвиток та управління своїми ключовими активами як брендами: RedHead, «Антошка», Daniel, а також створення власних брендів дитячих товарів.

Учасники сесії
стратегічного планування
RedHead, Одеса

Створення стратегічної декларації RedHead

На початку 2012 року топменеджери RedHead разом із бізнес-тренером і модератором Михайлом Вейсбергом провели сесію стратегічного планування. Для подальшого розвитку корпорації необхідно було визначити вектор, і ухвалена під час сесії декларація стратегічних цілей RedHead зафіксувала найважливіші напрями, на яких компанія зосередиться найближчими роками.
2013
рік

Відкриття почесного консульства Республіки Словенія в головному офісі RedHead

У червні 2013 року Владислав Бурда отримав статус почесного консула Республіки Словенія. Ця подія відкрила новий, дипломатичний вектор у діяльності RedHead. Робота почесного консульства сприятиме поглибленню співпраці Республіки Словенія з Одеським регіоном, насамперед у сфері торгівлі та туризму.

Стратегічний візит до Одеси власника Atlantic Grupa – найбільшого постачальника словенських товарів

Зустріч Владислава Бурди та команди RedHead з Емілем Тедескі, власником Atlantic Grupa, та Сречко Накічем, віцепрезидентом Atlantic Grupa, окреслила спільну стратегію на території України, яка полягає у дворазовому збільшенні продажу протягом найближчих п'яти років. Крім роботи з брендами Bebi, Argeta, Donat, партнери домовилися про просування й інших продуктів Atlantic Grupa.

До того ж Еміль Тедескі виступив із майстер-класом перед власниками сімейних компаній України на івенті FBN в Одесі.

Участь команди RedHead у майстер-класі Іцхака Адізеса у Києві

Майстер-клас Іцхака Адізеса в травні 2013 року відвідали 450 управлінців з усієї України, зокрема команда топменеджменту RedHead. Владислав Бурда став одним зі співорганізаторів події та виступив під час майстер-класу з власною презентацією про використання методології Адізеса в бізнес-структурі

Створення інтернет-магазину дитячих товарів Antoshka.ua

2014
рік

Участь RedHead у Революції гідності та подіях воєнного періоду

Після повалення режиму Віктора Януковича Україна опинилася на порозі економічної та соціальної кризи. Внаслідок воєнних дій RedHead закрила філії в Донецьку та Луганську.

Через російську анексію Криму було тимчасово призупинено роботу філії дистрибуції RedHead та магазину «Антошка» в Севастополі. Під час вуличних зіткнень у Києві було зруйновано бутик Daniel, а в Одесі «Мега Антошка» опинився в епіцентрі збройних заворушень, попри це співробітники магазину виявили мужність і захищали життя своїх клієнтів.

Василь Липей, Вадим Степченков і Роман Лозинський, співробітники львівської філії RedHead, стали добровольцями та проходили військову службу в зоні АТО. Багато співробітників компанії долучилися до волонтерської діяльності в різних куточках України.

Створення
департаменту
нерухомості

2015
рік

80-річчя «Монополії»
в «Антошці»

Народження
люмі-стилю
в «Антошці»

2016
рік

Перехід бутиків Daniel
в управління Invogue Fashion Group.

Повернення до сімейної
моделі управління

2017
рік

Поява магазинів
нового формату.

Розвиток стилю люмерів
у дизайні.

Реструктуризація RedHead

В основі структури корпорації 2017 року збереглися два великі бізнеси: роздрібна мережа «Антошка» та дистрибуція.

Робота підтримувальних служб (HR, IT, фінанси та безпека) перейшла з корпоративного рівня до внутрішньої структури кожного бізнесу.

Роль фінансового директора – інтеграція ресурсів корпорації та контроль балансу між роздробом, дистрибуцією та нерухомістю.
2018
рік

Поява в сімейному бізнесі другого покоління

Олександр Крюк і Дмитро Бурда увійшли до складу топменеджменту RedHead Family Corporation
2019
рік

Запуск власної торгової марки дистрибуції "Смартік"

Ювілей RedHead

У вересні відбулося урочисте святкування 25-річного ювілею, на яке було запрошено співробітників, партнерів і гостей RedHead Family Corporation. Люди та команди, які зробили особливий внесок у розвиток компанії, отримали нагороди «супергероїв» —RedHead Family Corporation Awards.
2020
рік

Проєкт RedCube

Будівля «Мега Антошка» в Харкові, яка раніше використовувалася виключно як дитячий ТРЦ, перетворена на багатофункціональний торгово-офісний центр, складовою частиною якого є магазин «Антошка», фітнес-клуб, кафе та простір для IT-компаній.

Початок співпраці з HiPP