-
27 грудня 2012 Рудий Дід Мороз у новорічній кампанії «Антошки»
-
18 вересня 2012 Мережа дитячих супермаркетів «Антошка» відсвяткувала 15-річчя
Владислав і Дмитро Бурда взяли участь у Family Business Show
Тема успадкування бізнесу, яка майже не обговорюється в нашій країні, стала поштовхом до організації заходу під назвою Family Business Show.
Головними дійовими особами цієї події, що відбулася 12 липня у Києві, стали Владислав Бурда, засновник і власник RedHead Family Corporation, та Ольга Гуцал, власниця та генеральний директор компаній «Каміон-Оіл» та «Абрикос». Разом із ними у дискусії взяли участь їхні діти: Дмитро Бурда та Дмитро Гуцал.
Дмитро Бурда: У дитинстві мріяв займатися бізнесом батька, але приблизно у 13 років раптом почав сумніватися. Як я, нехай навіть у 30 років, зможу контролювати топів, які досвідченіші та старші за мене? Зараз мені 18, і я знову впевнений, що шлях сімейного бізнесу – найкращий шлях для мене. Я був би щасливий, якби мій молодший брат також у майбутньому працював зі мною. Це був би справжній fun.
Дмитро Гуцал: Якби мене чи маму запитали два роки тому, чи хочемо ми працювати разом, ми синхронно відповіли б «ні». І ось уже рік я працюю креативним директором «Абрикоса». Ми завжди боїмося того, чого не знаємо. Якщо ви здивовані, що ваші діти не хочуть займатися тим самим, що робите ви, подумайте, а що вони знають про ваш бізнес? Як вони залучені до нього? Зробіть щось для того, аби діти дізналися більше про справу, якою ви займаєтеся, яку любите.
Слухачами майстер-класу були 50 осіб – власники компаній, які цікавляться темою сімейного бізнесу. Програма мала три блоки: «Передача бізнесу у спадок», «Бізнес і власник», «Чоловік і жінка в бізнесі» – у кожному з них спікери по черзі пояснювали свою позицію, нерідко вступаючи в діалог один з одним чи слухачами в залі.
Готуючись до заходу, Владислав Бурда сказав: «Ми запрошуємо власників і перших осіб компаній до обговорення головних тем, які хвилюють нас сьогодні та на які не існує точних відповідей. Навіть якщо вони є, то мають індивідуальний характер. Ми можемо лише підняти завісу та поліпшити розуміння для себе та кожного активного учасника».
Отже, Family Business Show вкотре наголосило на актуальності теми сімейного бізнесу в колі власників компаній та необхідності обміну досвідом у цій сфері.