-
27 грудня 2012 Рудий Дід Мороз у новорічній кампанії «Антошки»
-
18 вересня 2012 Мережа дитячих супермаркетів «Антошка» відсвяткувала 15-річчя
У Лондоні пройшла дистрибуторська конференція компанії «Сади Придоння»
На міжнародній зустрічі, де обговорювалися стратегічні плани на 2013 рік, RedHead представляли керівники з продажу – Сергій Філянін та Олександр Власов.
Конференція тривала з 18 до 21 жовтня. У заході взяли участь 60 осіб із України, Казахстану, Республіки Білорусь і Російської Федерації.
Андрій Самохін, президент компанії «Сади Придоння», підбив підсумки діяльності за 15 років. Ірина Самохіна, віцепрезидент зі стратегічного розвитку, розповіла про плани випуску продуктів і бачення розвитку та адаптації брендів компанії.
Пріоритет на 2013 рік – розвиток дитячої категорії продукції. У середині року «Сади Придоння» планують завершити будівництво виробничої лінії з виготовлення дитячих соків і пюре у скляному упакуванні.
До звітності дистриб'юторів, починаючи з нового року, необхідно додавати продуктові категорії, це сприятиме відстежуванню динаміки продажу в різних сегментах, а не лише валового об’єму в тоннах.
Компанія «Сади Придоння» організувала для учасників конференції чудову програму дозвілля: спільний похід на футбольний матч «Челсі» — «Тоттенхем», відвідування мюзиклу Let It Be (за творами групи Beatles), екскурсія в Тауер та замок Віндарх — літню резиденцію англійських монахів.
Багатоденне спілкування виробників і дистриб'юторів дало змогу ще раз відчути специфіку діяльності в кожному напрямі та регіоні й сприяло обміну досвідом.