Підсумок 2014 року в корпоративному календарі RedHead

Мапа України в календарі RedHead 2015 року – це чіткий та легко зрозумілий будь-якій людині символ єднання долі компанії з долею країни.

Ті події, які відбулися в Україні, не пройшли повз RedHead: бутик «Даніель» у Києві та «Мега-Антошка» в Одесі постраждали під час вуличних зіткнень. Філії в Криму, Донецькій і Луганській областях опинилися під загрозою закриття.

2014 року люди в компанії як ніколи готові були допомагати один одному в будь-якому куточку країни. Поділ на департаменти, відділи, філії став майже умовним і відійшов на другий план. Головним стало збереження життя, миру, спокою і, звичайно, допомога тим, хто цього потребував найбільше. Цей рік дав змогу відчути себе справді українською компанією. Компанією в країні, яка могла бути втрачена і яку необхідно було зберегти будь-що.

Ідея такої єдності, спільності втілилася в мапі України, де RedHead є невіддільною частиною. Символ корпорації, оптимістичний персонаж із чубом-факелом, представлений повсюдно. Саме так, метафорично, компанія формулює сенс свого існування у важкий період для країни та української нації. Руді зачіски, розсіяні як насіння майбутніх сходів на всій території України, нагадують про енергію, оптимізм і професійну працю – непохитні цінності всіх, хто працює в RedHead. Оберігаючи ці цінності, пам’ятаючи про них щодня, люди зможуть зберегти квітучу, яскраву, цікаву країну. Тому RedHead – це не лише регіони дистрибуції та міста, де знаходяться магазини. Минулий рік сприяв новому розумінню свого місця та місії компанії. RedHead – це Україна.